Zure haurra Gabonetako ludotekara apuntatu dezakezu, dena prest daukagu!

Gabonetako oporretan zuen haurrak adimen anitzekin gabonak landuko dituzte, urtero bezala.

0 urteetatik 7 urteetarako haurrentzar, adinen araberako taldeak egiten dira.

Norbanakoarekiko arreta, erlazioa estu eta hurbilarekin, etxean egindako janaria berezko jangelarekin eta leku irekiak eta handiak ekintzak kanpoan egin ditzaten eskaintzen dugu.

ORDUTEGIA

·         Goizeko 7:30 etatik 17.00 etara, taldearen beharrak zabaltzeko aukerarekin.

EGUTEGIA

·         Abenduaren 22tik irailaren 5a arte.

DEITU PLAZA GORDETZEKO!

Anaka Haur Eskola, ZURE BIGARREN ETXEA

ANAKA HAUR ESKOLA Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak baimendutako ikastetxe pribatu bat gara eta 0 eta 3 urte bitarteko umeei zuzentzen zaie eta haien hizkuntza prozesuan laguntzeko eskaintza egiten dugu.

IRUNGO ANAKA AUZOAN gaude, pribilegiozko ingurune batean, hainbat parke hurbil ditugula.

BIZIPEN ESKOLA; umeei zuzenduta garatzen dugun prestakuntza modeloan gaitasun sozialak, afektiboak, kognitiboak, fisikoak eta intelektualak garatzen ditugu.

Anaka Haur Eskola

¡10 URTE BETEKO DITUGU!

Aurten 10 urte beteko ditugu Bidasoa eskualdeko ume asko prestatzen eta laguntzen